воскресенье, 29 ноября 2015 г.

Ձմեռային ուսումնական արձակուրդ /նախագիծ/

Նախագծի իրականացման ընթացքը՝  դեկտեմբերի 28-հունվարի 12
Նախագծի մասնակիցներ՝                      5-6-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝    
  • Սովորողների ստեղծագործական և վերլուծական կարողությունների պահպանում , զարգացում
  • Հետաքրքիր ամանորյա նյութերի, ֆիլմերի պատրաստում
Առաջադրանքներ

1. Ամանորյա հետաքրքիր, չկրկնվող շնորհավորանքներ
2. Տոնական TV. ստեղծում և ներկայացնում են սովորողները
3. Պատումներ՝  ,,Ամանորի ամենաանսպասելի հյուրը,, ,,Մի նվերի պատմություն,, ,,Ամանորն իմ ընտանիքում,,:
4. Ամանորյա ֆիլմեր, ի՞նչ ֆիլմեր եմ դիտել Ամանորի ընթացքում, ի՞նչ կառաջարկեի մյուսներին:
5. Ներկայացրե՛ք ձեր ընտանիքում դիտած տոնական հաղորդումները:
6. Ինչպե՞ս եմ կազմակերպել իմ ինքնակրթությունը 2015 թվականին, ամփոփում: 
7. Ամանորի ամենայուրահատուկ զարդարանքը:/Հնարավոր է ինքներդ պատրաստած լինեք, ներկայացրե՛ք ֆոտոպատումի տեսքով/:

Արձակուրդային ընթերցանություն
5-րդ դասարան 
Վինի Փու արջուկը
6-րդ դասարան
Աստրիդ Լինդգրեն ,,Ավազակի դուստր Ռոնին,,

Արդյունքը տեղադրվում է սովողների և իմ բլոգներում, ենթակայքերում:

Արդյունք
Էլեն Երանոսյան ,,Մի նվերի պատմություն,,   ,,Իմ դիտած ամանորյա ֆիլմերը,,  վերլուծություն , Ինչպե՞ս եմ կազմակերպել իմ ինքնակրթությունը:

Մարկ Միկաիլ ,,Ամանորին իմ դիտած ֆիլմը,,  Ամանորի ամենաանսպասելի նվերը  ,,Գրքի վերլուծություն,,

Մարիամ Մայիլյան ,,Ռոնին, վերլուծություն,, ,,Ամանորին իմ դիտած ֆիլմերը,,
Հարությունյան Դավիթ ,,Ամանորն իմ ընտանիքում,, ,,Մի նվերի պատմություն,, Ամանորի անսպասելի հյուրը
Իսախանյան Աննա ,,Իմ դիտած ամանորյա ֆիլմերը,, ,,Ամանորն իմ ընտանիքում,, ,,Ավազակի դուստր Ռոնին,,
Էրիկ Աբրոյան ,,Մեր տոնական տոնածառը,,
Արզումանյան Տիգրան ,,Ավազակի դուստր Ռոնին,,  ,,Չկրկնվող շնորհավորանք,, ,,Իմ ընտանիքում դիտած տոնական հաղորդումները,,
Գոռ Բարխուդարյան  ,,Ինչպե՞ս եմ կազմակերպել իմ ինքնակրթությունը,, ,,Ամանորյա չկրկնվող շնորհավորանքներ,, ,,Ավազակի դուստր Ռոնին,,
Մոնիկա Բաբայան ,,Ավազակի դուստր Ռոնին,,   ,,Ֆիլմառատ Նոր տարի,,
Էլեն Մկրտչյան ,, Իմ ուրախ Ամանորը,,  ,,Արձակուրդային ընթերցանություն,,
Դավիթ Շահնազարյան ,,Ամանորյա առաջադրանքներ,,
Գոռ Աղաբեկյան ,,Արձակուրդային ընթերցանություն,, ,,Ամանորյա ֆիլմեր,, ,,Ամանորն իմ ընտանիքում,,
Լիա Աղաջանյան ,,Արձակուրդային ընթերցանություն,, ,,Իմ դիտած ֆիմերը,,  ,,Ամանորն իմ ընտանիքում,,
Դավիթ Տեր-Թորոսյան ,,Չկրկնվող շնորհավորանք,, ,,Արձակուրդային ընթերցանություն,, ,,Իմ դիտած ֆիլմը,,
Վարդումյան Նանե ,,Ամռան գիշերվա երազ,,
Կարինա Թովմասյան ,,Ամանորն իմ ընտանիքում,, ,,Տոնական մաղթանքներ,,
Էլեն Աբգարյան ,,Ամանորյա կադրեր,,

Комментариев нет:

Отправить комментарий